Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires


Lindsay
Schoenen
Hallo iedereen,ik heb hier eens ergens gelezen dat er een goedkopere versie van de Linea Raffaelli schoenencollectie bestaat, die uit hetzelfde fabriek komt.Kan iemand mij zeggen hoe deze collectie heet en waar ze te verkrijgen is?Alvast bedankt!Lind...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 16-12-2005 8:08:58

Lindsay
Trouwschoenen Raffa te koop!
Hallo bruidjes,omdat ik het nogal zonde vind om dure trouwschoenen te kopen, heb ik op Ebay een paar van Linea Raffaelli gekocht. Spijtig genoeg zijn ze net iets te klein.Er staat maat 38 op, maar ze zijn eerder een 39. Ikzelf heb een 39 maar ze zi...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-12-2005 17:28:22

Sylvie
schoenen!
Dag iedereen,'k Zit met een vraagje: waar kopen jullie je schoenen? Ik zou er tegen eind januari moeten hebben om aan te doen bij m'n eerste pasbeurt (20 januari), maar 'k heb nog geen idee waar ik m'n schoenen kan vinden. Bij Maxim's in Aarschot, wa...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 7-12-2005 18:01:10

Natascha
help schoenen
Dag medebruidjesEind februari heb ik mijn eerste pasbeurt, waarbij ik mijn schoenen moet meenemen. Nu heb ik overal op internet al gezocht naar gewone winkels voor schoenen maar ik vind er geen. Heb een heel mooi paar gevonden, maar ik vind ze te d...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 1-12-2005 19:18:08

Isabelle
oorbellen
Hallo, nog 45 dagen ! We zien er echt naar uit ! Ik ben nog op zoek naar oorbellen, misschien kunnen jullie mij helpen ! Het zou oorbellen moeten zijn in pluimpjes en liefst Beige kleur ! Help mij want dat mis ik nog voor de dag zelf ! Adressen zoude...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 30-11-2005 8:01:29

Martine
juwelen
ik heb zondag mijn kleed besteld. bij het kiezen had men mijn een halssnoer van linea raff. aangedaan, wat bij dit kleed hoorde. Ik vond de kwaliteit van dit halssnoer alles behalve. Het kwam zelfs héél goedkoop over alsof je het ergens ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 29-11-2005 20:48:25

davida
bruidskindjes
hallo wij trouwen op 8 september en hebben 2 bruidskindjes nu weten we niet echt wat we ze aan willen doen iets wat ze door kunnen dragen of iets gekleeds heeft er iemand een idee waar ik eens kan gaan zien voor hen groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 5 29-11-2005 16:43:19

Joke
trouwringen
Hoi,Nog 19 dagen, de spanning stijgt.Ik wou gewoon even mijn vreugde met jullie delen.Ik ben zaterdag om onze ringen geweest, en ze zijn PRACHTIG.Groetjes,Joke
Kledij - Accessoires Reacties: 4 28-11-2005 11:23:54

Elke
Lage bruidsschoenen gezocht
Hallo iedereen,aangezien mijn toekomstige precies even groot is als ik, kan ik het me niet permitteren om hoge hakken te dragen op onze trouwdag; het zou echt geen zicht zijn als ik een heel stuk boven hem uit zou steken.Nu ben ik op zoek naar mooie ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 26-11-2005 12:04:35

Christophe en Joyce
Missotten
Hello bruidjes,Weet er iemand van jullie een site waarop de kleedjes van Missotten staan ... zijn prachtige kleedjes!!!Ben benieuwd ...Groetjes,Joyce
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-11-2005 11:58:44

Anja
Tas bij bruidskleed?
Misschien een domme vraag maar voorzien jullie een tasje in de stijl van je bruidskleed? Ik heb eigenlijk nog geen bruid gezien die een tasje had? Ik had gedacht om die zaken zoals portemonnee met identiteitskaart en dergelijke aan mijn zus te geven...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 20-11-2005 12:48:02

Debra
Op zoek naar trouwschoenen van het merk 'Rainbow'!!!
Hallo medebruidjes,Weet er iemand waar ik schoenen van het merk 'rainbow' kan kopen? Ik heb toevallig eens op een site gezien dat die behoorlijk meevallen van prijs, zo'n 120 euro! En ik vond toch een 3-tal paar mooi! Nu ben ik al eens een trouwjurk ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 31-10-2005 15:41:29

Lien
waar juwelen Sophie Sposa kopen ?
Dag collega-bruidjes Ik zat deze middag op de site van sophie sposa te kijken en daar zag ik de ideale halsketting en schoenen voor op mijn jurk. Weet er iemand waar ik deze juwelen kan kopen in België ?Groetjes en alvast bedankt !Lien26/05/06
Kledij - Accessoires Reacties: 8 19-10-2005 20:31:08

Mieke
Bruidsschoenen
Hallo,Ik had al eens op het forum gezet dat ik op zoek ben naar bruidsschoenen en of iemand hier soms tips voor heeft? Ik heb dan een paar namen doorgekregen van schoenwinkel die daarvoor gekend zijn, maar die zijn wel héél ver voor me.Heef...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 17-10-2005 15:16:36

Sylvie
Ringen gevonden!
Joepie! Zaterdag zijn we onze ringen gaan bestellen bij Wim Meeussen in Antwerpen. In tegenstelling tot wat ik verwacht had, hebben we heel snel onze droomringen gevonden. Ik vind wel meerdere dingen mooi, maar m'n vriend... Uiteindelijk zijn het wit...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 17-10-2005 13:35:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...